Faq - 112it
Produkt został dodany do zapytania Produkt został dodany do zapytania.

FAQ czyli często zadawane pytania

 

Kategoria: Stan sprzętu wróć do góry

?

Czy oferowany sprzęt jest nowy i pełnowartościowy?

Tak. Sprzęt oferowany w ramach menu produktowego składającego się ze sprzętu IT różnych producentów, jest nowy. Sprzęt w innym stanie niż "nowy" jest oferowany w ramach DemoStock.

 

Kategoria: Płatności i leasing wróć do góry

?

Czy na oferowany sprzęt wystawiamy faktury VAT ?

Tak. Obecnie prowadzimy sprzedaż tylko i wyłącznie dla Klientów biznesowych (B2B). W drodze wyjątku jesteśmy w stanie dokonać sprzedazy osobie fizycznej na podstawie rachunku - takie transakcje zależą jednak od indywidualnych negocjacji.

?

Czy istnieje możliwość zakupu na odroczony termin płatności/przelew 7/14/21/30 dniowy ?

Oczywiście. Ten sposób płatności dedykowany jest m.in. instytucjom, spółkom, oraz Klientom, którzy mają tzw. historię zakupową. W celu uzyskania szczegółów prosimy o indywidualny kontakt z działem handlowym.

?

Jakie są sposoby płatności?

Dostępne sposoby płatności to:
- przelew: przedpłata (na podstawie faktury pro forma/ pełnej faktury VAT) / odroczony termin płatności (tradycyjnie przelew 7 / 14 dniowy),
- płatność gotówką przy odbiorze,
- płatności allegro.

?

Czy 112it.pl jest partnerem leasingowym?

Tak. Jesteśmy partnerem leasingowym wielu instytucji finansowych. Oznacza to, że kupując u nas i finansując zakup w drodze leasingu mogą Państwo liczyć na korzystne warunki z nim związane. Więcej informacji na temat finansowania inwestycji IT poprzez leasing znajdą Państwo tutaj.

?

Czy istnieje możliwość płatności w innej walucie?

Tak, ale prosimy Państwa o zgłoszenie chęci dokonania płatności w innej walucie przed złożeniem zamówienia, aby było wiadomo w jakiej walucie wystawić fakturę. Faktura musi być wystawiona na tą właśnie walutę, w której płatność zostanie dokonana, np. płatność w EURO wymaga faktury w EURO i przelania kwoty na konto w walucie EURO (posiadamy konta w walutach PLN, EURO, USD).

 

Kategoria: Ceny i dostępność wróć do góry

?

Czy wszystkie produkty mają aktualną cenę?

Ceny przedstawione na stronie nie są wiążące - to propozycja podlegająca obustronnym negocjacjom. Nasza oferta ma charakter informacyjny i jest zaproszeniem do negocjacji, nie stanowi więc oferty handlowej w rozumieniu art. 66 §1 Kodeksu Cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych.

?

Co to znaczy, że produkt jest dostępny na magazynie lub należy zapytać handlowca?

Produkt oznaczony jako "dostępny na magayznie" jest dostępny od razu - niezwłocznie po otrzymaniu zamówienia towar zostaje do Państwa wysłany. Towar oznaczony jako "zapytaj handlowca" jest dostępny w zależności od wielu czynników - na Panstwa życzenie nasi handlowcy niezwłocznie ustalą termin w jakim zamówienie może zostać zrealizowane.

?

Co oznacza "Przebijamy konkurencyjne wyceny"?

Oznacza to, że jeśli wyślą Państwo do nas wycenę od innego dostawcy, dostaną Państwo od nas nową - lepszą. Prowadzimy elastyczną politykę cenową i dopasowujemy się do warunków i możliwości naszych Klientów.

?

Na czym polega polityka cenowa 112it.pl i dlaczego sugerowane przez nas ceny są czasami drastycznie niższe niż u konkurencji?

Więcej informacji o naszej polityce cenowej mogą przeczytać Państwo tutaj. Nasze wieloletnie doświadczenie i systematyczny rozwój naszych kompetencji w branży serwerowej procentuje dużą bazą stałych, systematycznych odbiorców, co z kolei generuje dużą rotację sprzętu serwerowego. Jesteśmy również jedyną firmą w Polsce skupującą serwerowe nadwyżki dystrybucyjne. Nie jesteśmy korporacją ze sztywnymi regułami, nie mamy również tak dużo kosztów, jak w przypadku korporacji, dlatego też możemy zaproponować naszym Klientom wyjątkowe warunki handlowe, praktycznie takie, jakie uzyskuje się przy największych projektach IT podczas ścisłej współpracy z vendorem.

 

Kategoria: Wysyłka i dostawa wróć do góry

?

Czy zgadzamy się na wysyłkę za granicę?

Oczywiście, jeżeli jest taka potrzeba. Po wcześniejszym uzgodnieniu jesteśmy w stanie dostarczyć zamawiane produkty na indywidualnych warunkach dostawy, w dowolne miejsce na świecie.

?

Jakie są koszty dostawy?

Współpracujemy z największymi firmami kurierskimi między innymi UPS, TNT, DHL Express, Dachser, Fedex.
Ceny przesyłek dotyczą krajowych transportów, natomiast ceny zagranicznych przesyłek uzależnione są od ciężaru, wymiaru i punktu docelowego.
Koszt wysyłki do 25 kg przy zamówieniu do 3000 zł, przy płatności przelewem/przedpłacie wynosi - 20 zł netto.
Koszt wysyłki do 25 kg przy zamówieniu do 3000 zł, przy płatności przy odbiorze/za pobraniem wynosi - 20 zł netto + 2% od wartości pobrania.
Ceny przesyłek cięższych niż 25 kg oraz przesyłek wielkogabarytowych są ustalane indywidualnie.

?

Jak zapakowane są nasze paczki? Czy można mieć gwarancję, że sprzęt dotrze nieuszkodzony?

Nasze paczki rozpoznają Państwo po użytej tasmie firmowej z logo 112it.pl ze znakiem R. Oprócz tego dokładamy wszelkich staran, aby zabezpieczyć wrażliwy sprzęt przed niekorzystnymi skutkami podróży. Puste przestrzenie są wypełniane różnego rodzaju wypełniaczami, a cała paczka/paleta owijana jest dodatkowo czarną folią strech. Wysyłany przez nas sprzęt jest zawsze sprawny. Mimo to ZAWSZE prosimy o otwarcie paczki przy kurierze! Często też paczki ulegają uszkodzeniu w trakcie przesyłek kurierskich. Wszelkie reklamacje prosimy zgłaszać na adres rma@112it.pl

 

Kategoria: Zdjęcia i opisy produktów wróć do góry

?

Czy zdjęcia i opisy produktów są zawsze w 100% prawidłowe ?

Dokładamy wszelkich starań, aby tak było. Jednak w związku z tym, że cały czas budujemy naszą bazę, zdjęcia i opisy proszę traktować jako poglądowe, dla potwierdzenia prosimy o kontakt z działem handlowym.

 

Kategoria: Gwarancje i reklamacje wróć do góry

?

Jaka jest gwarancja na oferowane produkty ?

Gwarancje oferowanych produktów są uzależnione od warunków danego producenta. W większości przypadków wyglądają następująco:
- większość serwerów i macierzy posiada 3 letnią gwarancję onsite z czasem reakcji serwisu Next Business Day
- opcje posiadają w standardzie rok gwarancji, z wyłączeniem baterii. Jeżeli opcje kupowane są wraz z serwerem/macierzą, które posiadają dłuższą gwarancję przejmują ich gwarancję.
Istnieje możliwość przedłużenia gwarancji, jak i podpisania indywidualnej umowy na świadczenia pogwarancyjne na produkty, które wyszły już z obiegu oficjalnego kanału sprzedaży.

 

Kategoria: Czas realizacji zamówień wróć do góry

?

Jaki jest czas realizacji zamówienia??

Staramy się, aby standardowe realizacje były dostarczane następnego dnia. Expresowe zamówienia są realizowane tego samego dnia, po uzgodnieniu kosztów dostawy.
Czas realizacji zamówienia znacząco uzależniony jest od kilku czynników:
- godziny złożenia zamówienia,
- sposobu płatności (dla jednoosobowych podmiotów oraz przy pierwszym zakupie).
Przy pilnych realizacjach prosimy o kontakt telefoniczny, znacznie przyśpieszy to wykonanie zamówienia.

 

Kategoria: Zakres oferty wróć do góry

?

Czy na stronie przedstawione są wszystkie dostępne w naszej ofercie produkty?

Prawie. Sukcesywnie powiększamy naszą ofertę, dlatego też, jeżeli nie możecie Państwo znaleźć danego produktu, warto o niego zapytać.

?

Czy 112it.pl świadczy również usługi?

Tak. Oferta 112it jest kompleksowa - oferujemy sprzęt IT + oprogramowanie + usługi IT. Pełny zakres naszych usług dostępny jest tutaj.

?

Czy posiadamy sprzęt i opcje ze starszych linii produktowych?

Tak. W naszej ofercie znajdują się nie tylko nowości wprowadzane przez producentów, ale również sprzęt serwerowy, storage'owy i opcje z linii produktowych, które wyszły już z oficjalnego kanału sprzedaży danego producenta.

 

Kategoria: Oznaczenia i terminologia wróć do góry

?

Jakie są różnice pomiędzy PN / FRU / CRU / FSP?

Part Number - potocznie zwany numerem części. Jedna opcja posiada jeden numer PN oraz większą ilość numerów FRU.
Customer Replaceable Units (CRU) - część wymieniana samodzielnie przez Klienta/end usera.
Field Service Part (FSP) - część serwisowa

?

Czym różni się PN “pełny” od expresowego PN?

PN expresowe są to produkty dedykowane na dany rynek, w tym przypadku polski. Produkty expresowe są to produkty ze stałym upustem, bez względu na wielkość/wartość zamówienia. Produkty expresowe powinny być u lokalnych dystrybutorów w ciągłej sprzedaży.

Standardowe PN tzw. “pełne” - są to międzynarodowe, uniwersalne produkty, których cena znacząco uzależniona jest od wartości zamówienia. Produkty ze standardowym PN tzw. “pełne” są zamawiane w projektach, w których czas oczekiwania wynosi ok 2-4 tygodni. Reasumując: fizycznie to te same produkty, tylko z innym oznaczeniem producenta i w innych cenach.

 

Kategoria: Specjalne warunki wróć do góry

?

Czy dla resellerów/partnerów handlowych przewidziane są lepsze warunki handlowe ?

Tak. Upusty znacząco uzależnione są od wartości zamówienia, jak i obrotów generowanych przez partnerów, dlatego też prosimy o kontakt z działem handlowym w celu ustalenia indywidualnych cen zakupowych.

 

Kategoria: Partnerstwa i kompetencje wróć do góry

?

Czy 112it.pl posiada odpowiednie kompetencje i partnerstwa świadczące o profesjonalnym i rzetelnym podejściu do obsługi Klienta?

Tak. Lista naszych partnerstw dostępna jest tutaj, a o naszych kompetencjach mogą Państwo przekonać się odwiedzając tę podstronę. Jedną z naszych najważniejszych wartości jest nieustanny rozwój - nasi handlowcy i inżynierowie są wierni temu modelowi i wciąż poszerzają swoje zainteresowania i kompetencje.

 

Kategoria: O nas wróć do góry

?

Jakie jest powiązanie między 112it.pl, MADU SC oraz AIRIT?

MADU SC to spółka będąca podmiotem prawnym, posiadająca na własność markę i portal 112it.pl oraz AIRIT (Akademia Innowaycjnych Rozwiązań IT).

?

Czy angażujemy się w akcje sponsorskie i różnego rodzaju konferencje?

Zdecydowanie tak. O prowadzonych przez nas akcjach sponsorskich mogą Państwo przeczytać tutaj. Nie tylko bierzemy udział w wielu zewnętrznych wydarzeniach, ale też w ramach Akademii Innowacyjnych Rozwiązań IT organizujemy własne. Więcej informacji tutaj. Jeśli chcą Państwo współorganizować jakieś wydarzenie lub zaprosić nas do bycia sponsorem, współorganizatorem, prosimy o kontakt z Panią Agnieszką Szczerek.

?

Kim są Klienci 112it.pl? Czy obsługujemy także duże korporacje lub instytucje?

Naszymi Klientami są zarówno małe przedsiębiorstwa, jak i duże korporacje, a także banki, urzędy, szkoły, nadleśnictwa oraz inne instytucje użyteczności publicznej. Lista naszych wybranych, przykładowych Klientów z różnych sektorów rynku dostępna jest tutaj.

 

Kategoria: Jak...? wróć do góry

?

Jak złożyć zamówienie ?

Zamówienie można złożyć na kilka sposobów:
- mailowo na adres biuro@112it.pl lub na adresy według producentów (np. hp@112it.pl) lub w przypadku usług na adres uslugi@112it.pl
- telefonicznie na numer +48 71 716 41 44
- poprzez stronę - na podstronie produktu, który Państwa interesuje prosimy kliknąć plus w pomarańczowym kółeczku (prawy górny róg podstrony ), następnie przejść do formularza zapytania (klikając w link podany w komunikacie, że produkt został dodany do zapytania lub klikając w ilość produktów podaną na samej górze strony w prawym rogu) i wypełnić formularz zapytaniowy z podaniem pełnych danych kontaktowych / wysyłki / faktury oraz preferowanego sposobu płatności.

 

Kategoria: Co to jest...? wróć do góry

?

Co to jest DemoStock?

DemoStock to udostępniona przez 112it platforma sprzedaży sprzętu IT, który jest w innym stanie niż „nowy” – w ten sposób sprzęt, który nie jest już komuś z różnych powodów potrzebny, zostaje przez nas gruntownie sprawdzony i ponownie wprowadzony do sprzedaży. DemoStock to platforma pośrednicząca pomiędzy tymi, którzy chcą pozbyć się poprzez sprzedaż jakiegoś rozwiązania oraz tymi, którzy chcą mieć je szybko dostępne w niezwykle okazyjnej cenie.

?

Co to jest konfigurator licencji Microsoft Open?

Konfigurator licencji Microsoft Open to narzędzie ułatwiające automatyczny dobór licencji MS Open w poszczególnych kategoriach (akademickie, komercyjne, rządowe) i podkategoriach (serwery, aplikacje, systemy) wraz z przeliczeniem punktów dla danej grupy.

?

Co to jest Laboratorium 112it.pl?

Laboratorium 112it.pl to zarówno fizyczne, jak i wirtualne miejsce, w którym mogą Państwo przetestować wiele rozwiązań sprzętowych oraz związanych z oprogramowaniem. W naszej ofercie dostępny jest m.in. lab zdalny "TSM- testuj backup", w którym za darmo przez 2 tygodnie mogą Państwo przetestować IBM Tivoli Storage Manager. Więcej informacji tutaj

 

 

Back to Top